وبلاگ بقول

وبلاگ بقول

وبلاگ بقول

وبلاگ بقول

وبلاگ بقول

تب

يكشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۵:۱۵ ق.ظ

پیشگیری از تب

در واقع کاهش مواجهه با بیماری های عفونی در پیشگیری از تب موثر است. نکاتی که می تواند در این زمینه به شما کمک کند، عبارتند از:

• دست های خود را به خصوص قبل از غذا خوردن، بعد از استفاده از دستشویی، بعد از حضور در مکان های پرجمعیت یا تماس با شخص بیمار،  بعد از نوازش حیوانات و در طول سفر بشویید و در این زمینه به کودکان خود نیز آموزش دهید.

• در واقع به کودکان خود آموزش دهید که چگونه به طور کامل دست های خود را با صابون و آب بشویند.

• زمانی که آب و صابون در اختیار ندارید از ضدعفونی کننده های دست استفاده نمایید.

• از دست زدن به بینی، دهان یا چشم های خود جلوگیری کنید. زیرا ویروس ها و باکتری ها از این طریق می توانند وارد بدن شما شده و سبب

عفونت گردند

تنها اقدام مناسب در هنگام تب کردن چیست؟

به گزارش بی اس ام اس پزشکان تاکید دارند که تب مکانیسم دفاعی بدن است و زمانی که بدن با مرضی در حال مقابله است، درجه حرارت آن بالا می‌رود.تب علائم بیماری است و تقریبا همه انواع بیماری‌هایی که بشر تاکنون شناخته است با تب همراه هستند.تب واکنش مفیدی است چرا که واکنش طبیعی بدن نسبت به وجود میکروب است.علائم تب شامل سرد شدن، درد در تمامی نقاط بدن، بی حالی و سستی، بالا رفتن درجه حرارت بدن، قرمز شدن گونه‌ها، احساس گرمی و سردی و لرز هستند. هنگامی که تب بالا می‌رود بدن سرد می‌شود و می‌لرزد و هنگامی که تب پایین می‌آید بدن عرق می‌کند.

تنها اقدام مناسب در هنگام تب کردن چیست؟

 تب

reference : http://www.bisms.ir/fever


  • فلاح موجی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی